zondag 27 april 2008

Alweer zondag !


het lijkt net dat ik pas de kans heb om hier iets te plaatsen op zondag , nu ja het heeft ook wel weer een druk weekje geweest ( vooral met veel dokters bezoekjes :( )

Dan nu maar enkele kaartjes plaatsen die ik eigenlijk al langer gemaakt had maar nog geen tijd gehad om ze te tonen .



dit eerste kaartje is een lenteheksje , en heb ik gemaakt op vraag van mijn vriendin Iris (mijn hobbiehoekje ) om op te sturen naar een van haar borduur vriendinnen .



Het tweede kaartje heb ik gemaakt voor iemand die jarig was voor de verjaardagslijst van freubelen .







en het derde en laatste kaartje was ook voor de verj.lijst van freubelen .
hier heb ik de steeltjes en zo zelf getekend en nadien de bloemetjes erop geplakt.

1 opmerking:

Iris zei

De heksjes blijven mijn favoriet ;-)
Maar de rest is ook mooi hoor !!!!