woensdag 7 mei 2008

En het zonnetje blijft haar best doen !

het is al gans de week stralend weer , ik heb er de vorige dagen dan ook geprofiteerd om er van te genieten en zoveel mogelijk buiten te gaan ( op dokters voorschrift ) :-)
Van kaartjes maken is dan ook nog niet veel in huis gekomen , wel heb ik mij ondertussen een nieuwe stempeldoos gekocht met een assortiment van 26 verschillende kleine stempels die ik vandaag toch wel eens moet uit proberen ;-) .


Dit kaartje heb ik vorige week nog gemaakt . De bloem die er opstaat is van de verpakking van een parfum staaltje ( Lolita Lempika ) . Ik vond het zonde om het kartonnetje weg te gooien en daarom heb ik er maar dit kaartje mee gemaakt .

Ik ben gek op parfums en staaltjes , de parfum die ik momenteel gebruik is Nina van Nina Ricci .



Het is een zalig geurtje , niet te zwaar en gemakkelijk draagbaar bij dit weer !
Parfum is als een kleding stuk en moet bij het seizoen passen . In de zomer lekker fris en in de herfst en winter warm en zwoel .

1 opmerking:

Andrea, zei

Beautiful card, fabulous colours