zondag 2 november 2008

T'is weer voorbij !





En natuurlijk heb ik het gemist ( "°" ) door dat ik een dagje langer in het ziekenhuis heb moeten blijven .
Gisteren heb ik dan toch nog een kijkje kunnen gaan nemen naar de prachtige halloween versiering bij mijn vriendin Iris . En ik moet zeggen dat ze daar serieus hun best hadden gedaan !!!
Ik ben zelfs een paar keer goed geschrokken !!! wat dan ook de bedoeling er van was .

Vooral bij het naar de wc gaan .
eerst moet je dus deze deur open doen , wat nog gaat







maar dan kom je in een donkere berging ruimte en staat dit voor je neus !!













en nu heb ik het niet op de afbeelding op de deur maar wel op dat sinister figuur aan de linkerkant ,brrrrrrr , akelig !!
maar dus wel goed geslaagd !!!
Proficiat aan Iris & Michaël !!
Ben je nieuwschierig naar meer foto's , dan kan je op " mijn hobbiehoekje " gaan kijken voor meer .

1 opmerking:

Iris zei

Mercikes !!!
Volgend jaar een nieuwe kans ;-)