woensdag 25 maart 2009





Omdat buiten het zonnetje het laat af weten zal ik dit fleurig tinkerbel kaartje maar plaatsen .

Ik heb zonet op de blog van "saga of the judge " dit op
youtube geplaatst filmpje gezien dat de moeite waard is om eens te bekijken !!

( dans in het centraal station van antwerpen op maandag 23 maart )

Het gaat nml over het nieuwe programma " op zoek naar Maria " van de sound of music op vtm .
De eerste aflevering begint vanavond .
ik ben heel benieuwd hier naar want vorig jaar werd dit origineel ook gedaan op bbc voor de nieuwe musical van Sir Andrew loyd webber .
De wedstrijd heb ik volledig gevolgd en was blij dat mijn favoriete kanidate dan ook won .


Eigenlijk zou ik nu naar de kiné moeten maar als ik buiten kijk dan is het aan het gieten met hagel en bliksem en donder .
hmmmmm ik denk dat ik nog maar eens oversla en lekker binnen blijf .

Geen opmerkingen: