donderdag 2 juli 2009

yeeee ze zijn er !!

Gisteren zijn mijn nieuwe stempels uit amerika ( eindelijk ) aangekomen , mijn vriendin Iris is zo lief geweest om deze te bestellen . Natuurlijk ben ik zodra het wat koeler werd op mijn hobbykamer er meteen mee aan het stempelen gegaan , en dit zijn al enkele resultaten .
De stempels had ik gezien op de blog van Inge en Marlene ( de links staan hier naast ) en was er dadelijk verliefd op ! en nu heb ik ze ook en meer want Iris verraste me met nog een extra stempel die ik niet zien staan had maar wel ook supper vond + nog een extra mal voor de cuttle bug ( ik had er zelf ook 1 besteld ) embossings folders voor halloween .
DANK JE WEL LIEVE IRIS !!!!!




2 opmerkingen:

Inge Groot zei

Ze zijn superleuk geworden Karine!

Inge xOx

Iris zei

t is graag gedaan ;-)