donderdag 5 november 2009




Vorige week heb ik een hele toffe opdracht gekregen , het dochtertje van een kennis wordt 2 jaar de mama had zelf wat weinig tijd om zelf uitnodigingen te maken daarom mocht ik dat doen .
Er moest wel liefst een meisje opstaan met groote mamaschoenen aan (want dat doet de kapoen wel graag) en de kleuren roze en lila en vlindertjes ( omdat die op de kroon ook zo zouden zijn ) na lang zoeken naar de geschikte afbeelding ( wat ik niet heb gevonden ) heb ik dan maar zelf iets getekend en ingekleurd met copic markers , en voila dit is het dan geworden ! ik weet het is geen penny black of een Iris casado maar de mama en papa waren heel blij met dit origineel kaartje en ikke ook dus ;-)




2 opmerkingen:

chantal zei

Wat een mooie uitnodiging. Ik dacht dat het een stempel was. Zo mooi heb je het getekend. Ook de kleuren zijn zeer mooi.

Grtz Chantal

karine zei

dank je wel Chantal voor het mooie compliment !