vrijdag 18 juni 2010


De twee concerten samen met het Schiervelde koor uit roeselare en Sabien Tiels waren supper !!! heel vermoeiend maar wel een unieke ervaring om te koesteren .

Sabien is een vriendelijke dame met een heel prachtige stem ! en als het van haar afhangt volgen er nog concerten samen . Laat maar komen grietje !!


en tussen door nog een kaartje gemaakt met twee stempeltjes uit een stempel doos aangekocht op de boekenbeurs .
Het was liefde op het eerste zicht ( dat hondje !! ) .

1 opmerking:

Lynn zei

hey Karin,

het is lynn van in de action daarjuist, ik vind je blog zeer leuk. Ik ben blij dat ik eindelijk eens iemand heb ontmoet uit de buurt met de zelfde interesses als mij :). Sorry dat ik daarjuist zo snel weg was maar ik moest om 15 uur zeker thuis zijn omdat er bezoek kwam. hehe ik hoop zeker snel iets van je te horen, met vriendelijke groetjes Lynn