vrijdag 2 mei 2008

en de werken gaan door


vrijdag vandaag , en het werk gaat goed vooruit . nog 1 kleine muur en dan komt de opkuis .
Daarna is het ongeduldig wachten op de mensen die de muren komen injecteren ...en daarna en zoveel jaar kan ik eindelijk de muren herverven in de kleurn die ik al zolang wil ( bruin , mocca , chocolade enz ....... ).

Gisteren heb ik dit simpele verjaardags kaartje gemaakt voor een man ( misschien iets te simpel ??)

ik vind het steeds moeilijk om iets voor een man te maken en veel voorbeelden vind je hier dan ook niet voor. Je kan wel altijd rekening houden met hobby's en zo , en dat doe ik dan ook.
zoals dit tweede kaartje dat ik voor mijn schoonbroer zijn verjaardag heb gemaakt ( hij speelt competitie bowling )



of het derde voor iemand die van fantasie houdt .



oh ja , en dan dit nog , voor een
veertiger !



















Geen opmerkingen: