zaterdag 26 juli 2008

Murhpy slaat weer toe !

alsof alles nog niet simpel genoeg gaat ( not !! ) heb ik er nog een hernia in de rug bij gekregen ook :-(
om te beginnen 14 dagen platte rust , en als dat nog niet helpt dan volgen er infiltraties tussen de wervels ( bah ) .
ik heb dus een ganse week geen pc kunnen gebruiken , en niet dat ik er aan verslaafd ben maar ik miste dat toch wel , heb ik er vandaag eindelijk iets op gevonden :-)
mijn eerste optie was een laptop maar dat vond mijn buget niet zo goed dus dan maar iets anders . en nu t'is geen zicht maar dank zij mijn draadloze muis en klavier en een ligzetel met een stapel kussens om de benen hoger te leggen , kan ik toch weer iets doen met de pc .


nu moet ik er juist nog iets op vinden om al liggend kaartjes te maken dan ben ik helemaal happy !
Wordt vervolgd .

1 opmerking:

elke verschooten zei

Ai pijnlijk...

Ik wens je veel beterschap.

xxx

elke


pooh is inderdaad een stempeltje