donderdag 31 juli 2008

summertime .....


Al zou ik nu wel liever niet aan mijn zetel of bed gekluisterd zijn , maar dan langs de andere kant probeer ik het dan wat positief te bekijken ( voor zover dat gaat ) en denk dan aan al diegene die nu in dit hele warme weer moeten werken , lijkt mij nu ook niet zo leuk !

Ondertussen ligt al mijn nieuw hobby gerief hier te roepen op mij ( kom maak wat met ons !! ) :-)
en ik zou wel willen maar ik kan nog altijd niet zitten dus zal ik die stemmetjes maar nog wat negeren ( oei ,of zou dit van de pijnstilling zijn ! ? )



Heb wel ondertussen de trailers van de nieuwe Harry Potter film gaan bekijken
( De halfbloedprins )


, yammy laat maar komen grietje !

Hiervan heb ik ook alle boeken al gelezen ( meerdere keren zelfs ) en vind dat ze de films redelijk goed weergeven . Ik ben dus telkens weer benieuwd wat ze der van gemaakt hebben en natuurlijk wil ik die dan ook in mijn dvd collectie .


http://www.youtube.com/watch?v=r991dOccD8A



En de volgende films staan ook nog op mijn ( must see ) lijstje
- spiderwick chronicles
- wanted
- hancock
- narnia ( prins caspian )
- indiana jones 4
- batman ( the dark knight )
- the mummy 3
enz , enz.......

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooo.. hoop dat je gauw weer jammie kaartjes kan gaan maken :) Maar doe maar lekker wat de dokter zegt en blijf zo positief als je al bent :)

lg, Marlene x

karine zei

Dank je wel Marlene , ik doe mijn best !