dinsdag 21 september 2010

Dans der vampieren

Vrijdagavond was spectaculair !! we zijn naar de musical " dans der vampieren " gaan kijken in de stadschouwburg in Antwerpen .
Muziek ,zang , dans , kostuums en decor alles was af . Het was een fijne ervaring die ik zeker niet had willen missen ! Dit is zeker een aanrader !

Morgen is ook een dag om naar uit te kijken , dan ga ik naar de hobbybeurs in mechelen . Ben benieuwd of er dit jaar iets nieuw van techniek is of zo . De standen die ik zeker ga bezoeken zijn die van elke uit antwerpen ( stempels )en leen uit gijzegem (L'atelier keramiek ) .
Vrijdag was ik ook al bij Elke en heb daar een hele schattige stempel gekocht , kaartje volgt nog .

1 opmerking:

chantal zei

Wat fijn dat het gisterenavond een pracht van een vertoning was.
Ik ga zondag naar de beurs. Veel plezier morgen,liefs Chantal