vrijdag 24 september 2010

Moe maar voldaan ;-)

De hobbybeurs in Mechelen heeft een leegte achter gelaten in mijn geldbeurs ;-)
ik heb mij terug laten verleiden om enkele dingen te kopen , zoals steentjes voor mijn hot-fix tool , gekleurd papier , papieren bloemen en blaadjes , 2 heel handige enveloppe tasjes ( de grote versie wordt gebruikt om stickervellen in te stoppen maar dit zijn kleinere ) deze heb ik gekocht om mijn clear stamps in te steken , handig hoor ! en goedkoop ! 2€ per stuk . een elfje en een libelle in hard karton , en nog enkele goedkope stempels met een tekst erop van bij Verhees , een clear stamp van Nellie Snellen ( Dawn 's stamps ) en nog ééntje van ...euh.... oei weet ik niet meer want het kartonnetje is weg nu ik alles in mijn envelopje steek . nu ja binnenkort zal je hier wel zien op een kaartje en dan zoek ik de naam wel op .

En zo ik kan terug een tijdje verder .
Het kaartje met stempel hieronder komt van bij Elke Verschooten ( Craft & Things ) en is van Mo Manning ( BUDS-GIRL ) stampingbella .
Is het geen schatje ! ?



2 opmerkingen:

chantal zei

kwijl, kwijl, ik ga zondag naar de beurs. Hopelijk is er nog wat over? hihihi. Ben benieuwd naar je creaties met je nieuw gerie
lies Chantal

Lynn zei

hey

karine ik ben ook moe maar voldaan :) ik ben ook eens geweest naar de hobbybeurs en helaas is mijn portemonee ook leeg nu ! ik heb ook nog wat leuke stempeltjes gekocht...

ik zou zeer graag eens afspreken om stempelafdrukjes te ruilen, ik kan eventueel vandaag nog de hele dag en morgen na 16 uur

ik hoop iets van je te horen hier is mijn gsm nummer 0473/242211