dinsdag 18 maart 2008

"Iris stempeltjes " en spannende verhalen .










sinds enige tijd ben ik ook verslaafd geraakt aan het stempelen en tussen mijn verzameling zitten er ook " iris " stempels . ik ben er gewoon verzot op !
ik vind ze niet alleen heel mooi maar ook omdat ik de maakster er van ken , en dit maakt ze nog specialer voor mij . Misschien vinden jullie dit gek maar hoe dikwijls krijgen wij die kans om zo iemand persoonlijk te kennen ?! zoals Penny Black ,Margaret Sherry of de ontwerpster van de magnolia stempels .

Behalve kaartjes maken lees ik ook heel graag , en het boek waar ik nu in bezig ben is van het schrijvers duo Preston & Child .
De titel van het boek is : Het helse rad .

Het eerste boek dat ik van deze heren las was ; de vloek van het oerwoud.
dit boek is ook al verfilmd onder de naam " The relic " .
ik moet natuurlijk niet vertellen dat het boek 10x beter was dan de film .
onder tussen zijn er zo al een 12 tal boeken uit van deze heren en ik vind ze van de eerste tot de laatste de moeite om te lezen ! .


Nog een van mijn lievelings schrijvers is Jeffery Deaver , deze heeft onder meer het boek " tot op het bod " geschreven . Dit is ook al verfilmd als " the bone collector " .
Dit vond ik dan wel een tamelijk goede film ook al is het boek
beter , anders en uitgebreider .
Word vervolgd .

2 opmerkingen:

Iris zei

En, op welke blz ben je al ? ik op blz 100 ;-)
Leuke kaartjes !!!!

Iris Casado zei

Zeeeer mooie kaartjes
groetjes iris