woensdag 19 maart 2008

kuikens en andere dieren

dit kuikentje heb ik nagetekend van een stempelkaart van Marja . Dit is een hele toffe club ( met hele toffe mensen ! ) waar ik ook mijn kaartjes mag tonen . ( club freubelen ).

Deze lieve deugniet is het hondje van mijn zus . Het is een whippet en hij is onder tussen bijna 1,5 jaar . We hebben hem vorig jaar uit het asiel gehaald . Hij had al 3 eigenaars gehad omdat hij alles kapot beet in huis . Hij zat dan ook steeds alleen in een garage opgesloten :(

Mijn zus zegt " al eet hij mijn hele interieur op dan doe ik hem nog niet weg "
Dit is ondertussen al verbeterd maar je moet hem wel nog steeds in het oog houden want als hij wat kan uithalen dan doet hij dat ook !
Maar het is zo'n schatje dat je er niet lang kwaad kan op zijn en we zouden hem niet meer kunnen missen . ;)

Geen opmerkingen: