dinsdag 25 maart 2008

Sneeuw , sneeuw , sneeuw .

Zo het paas week-end zit er ook weer op en het is een witte geworden .


Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke kikkerstempel om " opkikker " kaartjes te maken , maar helaas is dit nog niet gelukt dus heb ik een poging gewaagd om zelf een kikker te tekenen en hier is hij dan " froggy " . Hij is niet perfect maar hij valt best nog mee ( vind ik ) bij gebrek aan beter .




Deze twee bloemkaartjes heb ik de bloemetjes ook zelf getekend en nadien ingekleurd met stempelstiften . Deze zijn wel nagetekend van een stempel , ik vond dat ze er simpel genoeg uitzagen om zelf eens te proberen en dit zijn ze dan geworden .



Er zullen er nu nog wel volgen want ik heb al enkele afbeeldingen gevonden die ik nog wil uitproberen .


1 opmerking:

Iris zei

je froggy is heel erg schattig, goed gelukt, en kikkert zeker op ;-)