dinsdag 17 juni 2008

Ups and downs

je geloofd het of niet....... maar dit week-end was er eentje met hoogtes en laagtes .
eerst de laagtes ; zondag heeft mijn nieuwe pc muis het ineens laten af weten ( grrrrrrrrrr ) jawel je leest het goed nog maar 7 dagen in gebruik ongeloofelijk maar waar . alle knopjes deden het nog maar ik kon mijn pijltje op het scherm niet meer verplaatsen( cursor ) , geen reactie, niets meer , dood !! .
Gelukkig heb ik ze vandaag kunnen gaan omruilen in de winkel . ik was al blij dat het een andere verkoper was want ik had maar een klein hartje hoor ( waar trouwens 2 dagen een hart monitor was op aan gesloten ) . :-(

En dan zaterdag ..... dit was letterlijk een hoogte punt !!!!
ik heb namelijk voor de eerste keer in de lucht geweest met een zweefvliegtuig !!!!!
we werden de lucht ingeschoten met een lier , op een paar sec. tijd zit je dus van de grond in de lucht ( yihaaaaa !!! )
De vlucht zelf heeft maar 5 min. geduurd maar was zeker de moeite waard !!!!!


Dit was 1 van de vliegtuigjes .



































en het weer zat eerst niet mee ( regen , regen , en nog eens regen ... )
maar nadien kwam het zonnetje er dan toch door en konden we genieten van een " smooth flight " met een prachtig uitzicht . Nadien hebben we die dag afgesloten met een lekkere bbq onder een oude DC'4 .
Zalig ..........



2 opmerkingen:

Erik zei

Als gemankeerde straaljagerpiloot kan ik het u alleen maar benijden. Wat was de gelegenheid?

karine zei

een initiatievlucht georganiseerd door een vereniging .