vrijdag 6 juni 2008

Vervolg op murhpy



Het bericht van gisteren was nog niet volledig , dus maak ik het nu even af .
Ik heb gisteren dus een nieuw klavier + muis meegekregen , natuurlijk was er geen mooi groen meer binnen dus moest ik het met een blauw kleurtje doen .

Hmm , dat blauwe daar dan nog aan toe maar toen ik met het bericht bezig was merkte ik dat enkele van de toetsen het lieten afweten . Ik was ook terwijl aan het chatten met een vriendin die het ergste al vreesde met mij omdat mijn teksten niet zinnig waren . Maar ja wat wil je als eerst je " W" het laat afweten en daarna de" M" en daarna de" P" je tekst ziet er dan wel heel raar uit !
Na een 15 min. zat alles al terug in de verpakking klaar om terug te doen , wat dan ook al weer moest wachten tot vandaag ( grrrrrrrrrrrrr ) . Vandaag dus nog maar eens terug naar de winkel en na controle mocht ik mij een ander aanschaffen . Deze keer heb ik op veilig gespeeld en heb mij en ander van een bekend merk maar ook dubbel zo duur merk genomen . en tot zo ver ben ik er best tevreden mee ( nu nog ! ) Hopelijk heb ik hier wat meer geluk mee ! !
Nog een fijne vrijdagavond !! ;-)

2 opmerkingen:

Iris zei

Ziet er heel modern uit nu !!!
succes ermee !!

Judge Fredd zei

En welk type is het nu?
Want op dat fotoken is dat moeilijk te zien.