maandag 9 juni 2008

zon , kaartjes en frustraties

Het zonnetje zou er voor de laatste dag voor van de week zijn dus wou ik er van profiteren en naar de stad gaan maar het zit weer tegen want de bussen zijn in staking :-(
Met de fiets zou ik er ook wel kunnen geraken , maar terug ...... das iets anders pfffffffffff .
Waarom kan dat niet op een regenachtige dag , dan heeft een mens toch geen zin om buiten te gaan . Wheiiii , ik wil buiten ( ik moet in het zonnetje voor de vitamientjes )
Dan maar enkele kaartjes plaatsen .

De afbeelding op dit kaartje komt van de verpakking van chocolaatjes . Het is wat simpel maar zou voor een man kunnen dienen .












Het tweede kaartje is van een serie elfjes waar ik er zeker nog zal van maken .










en deze stempel tekst is momenteel heel erg van toepassing op mij ! !

Geen opmerkingen: