woensdag 10 september 2008

Life is what you make of it !!



Maandag was het dan eindelijk zover en heb ik de nieuwe winkel gaan verkennen van Elke in antwerpen elke's blog .

De winkel is overzichtelijk en de keuze van onder andere stempels is heeeeel ruim !! een keuze maken is daar door wel moeilijker geworden , ik voelde me als een kind in een snoepwinkel niet goed wetend waar eerst te kijken of wat eerst in mijn mandje te leggen ;-)
Uiteindelijk heb ik dan toch een keuze moeten maken en heb dan terug enkele stempels gekocht waaronder ; één van de nieuwe "iris" stempels , twee sugarnellie stempels , een doosje met mini splitpennen ( brads ) bloemetjes in 6 verschillende kleuren , een ronde stempel met " van harte " en parel plaksteentjes .
Ik kan dus weer even verder , "even " want ik ben nu al uit aan het kijken naar de hobbybeurs in mechelen ( hobbysalon creatief ) die start vanaf woe 24 september t/m zondag 28 september .
Elke is daar ook één van de vele standhouders dus dat beloofd !!

Terwijl we dan toch in antwerpen waren zijn we ook in " saturn " geweest ( dat is een keten zoals media markt ) . Dit was niet zomaar een bezoekje want ik had en missie ; ik wou een groene DS , niet dat ik er nog geen had maar deze is een oude versie ( aangekocht om het vele wachten bij onderzoeken en ziekehuis bezoekjes te verlichten ) en aangezien zowel mijn man als ik ondertussen verslaafd zijn geworden aan het spelletje ( Cradle of rome ) was het om het eerst de DS vast hebben om te kunnen spelen . Dit probleem is nu al voor de helft opgelost , nu nog een tweede "Cradle of Rome " en dan is het compleet .
dit is em , cool hé !! ;-)

1 opmerking:

elke verschooten zei

we zijn echt blij dat je onze nieuwe winkel leuk vindt.

veel liefs

elke