maandag 29 september 2008

moe maar voldaan !


Gisteren was dan de lang verwachte beurs , en om iets voor 10 uur stonden wij al ongeduldig aan de deuren te wachten .
De verwachtingen lagen hoog en ze zijn min of meer ingelost .
Het hoogtepunt van de beurs was de stand natuurlijk van Elke en Iris , waar ik toch wel de grootste aankoop heb gedaan en ik terug de trotse eigenares ben geworden van 2 van de nieuwste "Iris" stempeltjes ! :-) ( kaartjes volgen )

Veel nieuwe of vernieuwende dingen heb ik niet gezien , wat eigenlijk toch wel spijtig is want je gaat naar daar om nieuwe technieken te zien of te leren ( of misschien ben ik al te verwent door al die mooie blogs die ik bezoek ) ;-)

Het voordeel is dan weer dat je dan ook minder geld opdoet wat dan ook weer belangrijk is en uiteindelijk is het dan toch een mooie dag geworden .


Geen opmerkingen: