donderdag 25 september 2008

nog 3 daagjes !


Ik hou van de gezelligheid van elk seizoen en zijn bijhorige feestdagen .
Zo las ik daar juist op de blog van een vriend dat het nog 35 dagen zijn tot halloween ( nice !!! ) hij heeft trouwens een coole aftel kalender op zijn blog staan , handig .http://sagajudge.blogspot.com/
Half oktober wordt de halloween decoratie Hier ook uit de kast gehaald en in de living gezet .

Nu was ik gisteren in action en daar waren ze al druk bezig met het kerst gerief te zetten , van halloween was weinig of niets te zien maar wel al kerstballen en lichtjes enz....
pffff dit vind ik maar niks zo is het leuke eraf ! bah !


1 opmerking:

me zei

Inderdaad van Halloween heb je bij de Action helaas niets, vond al wel kerst kaartspul dus daar kan ik ook weer wat mee maken ;)

De Xenos heeft wel Halloween spul en ik probeer dit jaar zelf wat dingen te borduren